Saturday, July 16, 2011

StoryNory : Bloggers setia

Assalamualaikum...........

Selamat tengahari/petang !!!!!..............Ku karang entri ni tepat jam 12.54PM....................... Sabtu datang lagi !!!!!!!............... Yeahhh!!!!.............. Alhamdulillah.............kerja-kerja dapur pun dah selesai...........masak pun sudah..........tunggu nak makan aje............teeeheeeee..............

Untuk pengetahuan korang, dah 2 minggu aku pasang widget baru iaitu "pengomen tegar"................. Aku nak hargai mereka-mereka banyak komen aku nih................ So, sini, persaingan sungguh sengit antara 3 buah belog.............. So, jeng jeng............

Ape kate,kite tabur bunga kat 3 buah belog yang sepesel ni ^_______________^

Photobucket

Antara mereka-mereka yang sedap ^____________^

Ucapan tulus ikhlas dari saye, terima kasih banyak-banyak sebab tak jemu singgah di belog saye............. Saye hargai sangat-sangat...............

13 pasang kasut tumit tinggi:

Luqeem™ said...

tahniah2..hee

kotak bulat said...

best bile ada pengomen tegar kan...kan..

CikMiMiey said...

wahhh .. tahniah buat blogger setia ,
alamak kita x siap agi masak , tapi ngah tgh tggu masak , xsabor doh mau mkn , lapo lapo !!! hahaha ~

Подтверждаю said...

as salam..
erk. pakcik yang baru masuk sini pun dikira tegar? huhuhu..

erk..lero? pAkci,dah jawab denagn entri baru. betul kot??


by : fadzli-rt

ops! yuk solat. dah masuk waktu. ekeke

Elih Japahar said...

sama2 cik soly..keep blogging ye :)

tia @ Ini Kisah Tia said...

sama2 . eh . heheee :)

kamal "Özil" haziq said...

anta siket nanti boleh ke???

Acik said...

yg dua tu kita slalu singgah, yg lagi satu tu, skang gak kita nak pegi jenguk!

mizzkechique said...

wow, dpt taburan bunga...hehe

KAMIHIDUP said...

aduh, tempat kelima pula, ni nak kena kejar ni, heee. :)

H.J said...

lorh...nak dapat pengomen tegar jugak la..blh ke?haha

Ly_Tulip said...

hah...suka sangat die wat pic gerak2 cmtu kan??Comey je..Tahniah kepada mereka2 yg tegar~ :)

iPai said...

eh tak pasan post ni .. heheh

sapa yang 1st tuh ? hehehe

skrang pon ranking sudah jatuh sebab bercuti beberapa hari .. hehe