Sunday, August 7, 2011

StoriNori : Aku pun nak bercuti jugak la~

Assalamualaikum...........

Cuak semalam akhirnya hilang..........Gara-gara pop-up mesej yang bagi tahu aku bakal di"hack".............Sungguh gerun+nervous.........Tak pernah aku cam tuh..........hahaha...........

Komen dari Muz, sangat melegakan ^______^

Btw, terasa hari ni, nak leave dari berblogging kejap.......... Sehari je pun...........Bak kata Mar, "hari cuti,blogger pun cuti"..........hahahhaaha...........saje nak me"relax"kan perasaan cuak semalam..........




P/s : ada benda menarik, jangan lupa simpan kat aku na......teeeheeee.......ADIOS!!


"◕‿◕ A smile is a little curve that sets things straight.”

20 pasang kasut tumit tinggi:

ainaa said...

bila nak kembali? hehe

sergeant keroro said...

hehe, semua mahu cuti. apakah?

XD

Atiqah Sa'ahiry said...

kita cuti ke x ke..every day mesti jenguk jap blog..heheehee

cx's said...

*tiru MAR

Luqeem™ said...

selamat bercuti! saya cuti esok..hehe

siti kektus said...

selamat bercuti ss!! haha :p

Elih Japahar said...

Selamat bercuti cik soly :) take ur time...tunggu dgn sabar ni hehe

H.J said...

ala...nak cuti gak ke??

muz said...

Relax ja yer...hehe

NasZ said...

owh..selamat mencutikan diri.

MOHD NASER.com

My Name is Mar said...

Boleh ke nak berCUTI dari ke-GIAN-an berblogging?
Hahaha!

asamasin said...

selamat beristirehat... :D

::Miss Hearty:: said...

fuhhh..nasib baek kan^^

jom like pic sy :)
http://heartylolipop.blogspot.com/2011/08/sudi-tak.html

ir yien 9897 said...

haip2 jgn bercuti.. nnti yien ringu..hehehe..

zulhilmi.tempoyak said...

apa hg mrepek ni...hahaha

Acik said...

eh eh, coti plak! heheheee
selamat merilekkan diri ... :)

Anak Wak Mail said...

selamat bercuti!

syarifahsidrus said...

cuti2 malaysiaaaa

Nurhasliza Jeffry said...

Cuti dah abih. Selamat memulakan tugas sebagai blogger semula ye. Hihihi.

iPai said...

wah .. dah macam kerja plak .. memang bercuti ek ..