Tuesday, August 2, 2011

Storinori : Minum banyak air putih

Assalamualaikum.......


Entri ringkas dan padat yang skema.........^_____________^........Dah pukul 6.10 pagi la...............Dah habis pun waktu sahur........Jangan ada yang still kunyah mengunyah lah ye :)


Air..........Perkara yang paling penting dalam hidup kita...........lebih-lebih lagi, ketika berpuasa ni.................kena minum air banyak-banyak.......Tambahan lagi sekarang ni cuaca tak menentu...........Kalau cuaca panas lagi la...........So, air tu sangat penting tuk mengekalkan jumlah air dalam badan supaya bermaya sepanjang hari berpuasa........Biasanya, kalo aku tak menyempat bangun sahur atau terbangun lewat sebab ayam tak berkokok (ayam pun tido) air yang penting..............Kalau tak minum nanti jadi kering tekak........so kena minum la sampai buncit.......hahaha........untuk memastikan tekak anda tidak kehausan sepanjang hari ketika berpuasa.............(jangan duk tadah air dalam mulut time mandi sudah)......hahahaa

Ape motif citer air pagi-pagi ni.......hmmmmmmmmmmmm ^_______-

10 pasang kasut tumit tinggi:

Syuxer said...

ye itu penting..lapar takpe..dahaga memang susah hehe..kalau pi sekolah memang peritla tekak apatah lagi gi kerja heheh

sergeant keroro said...

hehe, air masak kena minum banyak XD

Dzarief Zuhdi said...

uih.. minum sampai kembong.. haha

L said...

pon2..lori milo L dtg dh... sori lambat seket.. xsempat nk dtg time shurnk supot milo ais 3in 1 utk berbuka nt.. k.. =)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/bangun-sahur-buat-aper.html

Luqeem™ said...

sahur mnum air pn dah ckup..XD

x perlu mkn da..

Freaky said...

sahur tadi dah minum air sampai perut jd buncit. hahaha puas dapat minum air dengan banyak

aimie amalina said...

hahahaha
xpe..
pentg ni...
terutama air masak amat perlu!=)

mizzkechique said...

hurmm..1st puasa dh sakit tekak.. hukhuk.. minum byk air msk pun sm je..

Anak Wak Mail said...

kalau minum air,,kita boleh hidup lama sikit berbabding kalau kita makan je..hehe...betul tak?

iPai said...

hee.. perut soly buncit minum air banyak sgt ..