Tuesday, August 9, 2011

Suatu masa dulu | bollywood time

Assalamualaikum..........

Selamat tengahari....... Hangpa pernah nengok cerita-cerita bollywoood??.......tak pernah, nipu sangat la tu.......teeheeeeeeee............Bermula, time zaman kocik-kocik lagi mesti nengok hindustan..........yela, takkan dari besar ke kecik, mesti dari kecik ke besar........... Selalu main kat TV3/TV2 citer hindustan hai sabtu............La ni pun hari sabtu jugak........takde duk ubah-ubah...........

Mase zaman aku kecik-kecik sekolah rendah, memang hari sabtu pukul 2, duduk mengadap TV tungguh cerita hindustan main.......... Lagi best, kalau citer yang bakal nak main tu feveret........ Feveret aku dulu sape lagi, kalo bukan Shah Rukh Khan, salman khan, semua "khan" la katekan.......... Sampaikan sanggup tinggalkan buku kejap sebab nak menonton hindustan.......

Aku ingat lagi kata-kata abg kepada kawan aku "hindustan tak akan habis, kompem ade lagi akan datang".............Tapi aku tetap tak percaya.......... Dalam otak fikiran aku, dah ade depan mata nengok aje lah..........manelah tahu, TV3 boring dah duk tayang hindustan masa akan datang.........


~Feveret dolu-dolu~

Tapi..............see??............sampai sekarang cerita dari bollywood tu masih melekat kat TV......... masih main lagi setiap hari sabtu.......waalllaaweehh.......... sememangnya tak lupuk dek hujan,tak lekang dek panas........ tapi kebanyakkan cerita ditanyangkan kebanyakkan tak macam dulu-dulu punya cerita dah........ Cerita bollywood sekarang dah terikut-ikut hollywood lak............sedangkan, perfileman bollywood terbesar berbanding hollywood............



Sekarang ni, aku nak nengok citer hindustan dah tak lalu..............baik aku layan korea........teeheee..........

P/s : nengok sampai leleh ........

29 pasang kasut tumit tinggi:

cik najihah said...

kuch2 hota hai paling bes mgeee

Haslinda Ariffin said...

Betul2 tu...citer bollywood skang xbest dah...
yg dulu2 mmg best..smpi sy cr cd2 citer dlu..

farah hanim said...

hehee
smlm bru pas tgk cte khabi khusyi khabi ngamm..hehee

BERT said...

aah cite endostan dulu lagik bes... lagu2 pon sedap.. tak mcam skang.. sume tak besss

mizzkechique said...

cite hindustan zaman sekolah dl best.. skang dh mengarut.. mencarut pun ada.. seksi kemain.. klh artis hollywood...

Luqeem™ said...

hehe. lama tak tgk bollywood ni..klu dia tyang filem bllywood time shahrukhkhan dlu sdap skit nk tgk..hee

Dzarief Zuhdi said...

dulu elemen wajib dalam hindustan mesti ada polis, cinta cintun, gadohh, ngan nari2.. wajib.. haha

skrang punyer, dah 18sx pun ader.. dah x best.. baik layan citer jepun..hehe

Nurhasliza Jeffry said...

Masa zaman sekolah dulu, memang hantu industan. Yang paling beri kesan seumur hidup, filem Mann. Sangup je beli Cd dia. Memang sedih giler citer tu. Nangis tercungap-cungap, teresak-esak. Seumur idup memang takkan lupa.

Tapi skang punya industan dah hampeh. Tak pernah layan dah pon.

Azzah said...

cerita hindustan dulu yang terbaik..sekarang artis yang baru pun tak kenal..tak macsm khan's dulu kan?

iPai said...

skrang dah demam korea dah .. memang bolywood tak laku ..

n yes, bolywood dulu memang terbaik ..

Kuch Kuch Hota hai tuh memang sumtin di hati peminat bolywood dulu .. uhuh

azam said...

suka².....saya pun suka shah rukh khan.......

smart and versetile

DEZAMAN COTTAGE said...

minat hidustan ropernyer.....hehehehe

SITI NOORNADIYANA said...

same lah. dulu pon suke layan hindustan jugak. tapi skang ni dah byk pelakon tak kenal. yg lame2 jugak best!

zeeck said...

amboi bollywood kak XD

Miss Nadya said...

sama la kita..minat hindustan jugak..;)

tia @ Ini Kisah Tia said...

betul tuuu . sekarang punya bollywood lagi dasyatttt .. perhhh ..

Anak Wak Mail said...

baru2 ni ada cite hindustan kat tv3..tajuk ape ntah shah rukh berlakon..layan gak..best!hihi..:)

Hans said...

aku sampai skrg layan hindustan
korea?
dah xminat
sebab cerita semua lebih kurang jer
bosan

Afuan Shah said...

best jugak kalau dapat tengok kabhie kushi kabhie gaham..devdas pon ok..
om shanti om lagi best..
tapi serius..bollywood dah mcm hollywood..sadis...


http://loadingmode.blogspot.com/2011/08/merdeka.html

ir yien 9897 said...

yien minat hrtik rosyan "betul ker ejaan"yang pasti takde khan..huhu

dulu2 pun minat hindustan skrang beralih arah pada kore..

cerita hindustan yien suka
"man" :)

Munna said...

a'a btul la soly...hndustan skg tak best dh....dulu2 pny syok la...zmn2 Khan, rani mukerjee, karisma kapoor...kajol...teetttt!!

skg ni byk tyg badan je...cite xbest pon..

shaliza khairi said...

setiap sabtu, tv3, pukul 2pm.
hehe. kuch2 hota hai cam citer titanic. tak penah jemu walau dah tengok banyak kali. ^^

ila said...

khabi kushi kabi ngam best beb.

tp skrg cite yg kt tv3 tu da x bole tgk sbb 2syen
gugu

NURUL AINI NORAZMAN said...

hahahaah~aini dulu2 je layan hindustan,.haha

ILA HonEyBuNNy said...

hindustan dulu best ja kan..

tu la..sekarang neh remaja kini suka layan cerita korea lak..ehhehe

Liyana Zahim said...

Alaaa.. Layan siam la.. Bru bunuh2 tikam2.. Yah yah... Hahahah~

sergeant keroro said...

hehe, yang dulu lagi best dari sekarang.

serius! XD

NasZ said...

memang dulu suka gak tengok. mohabbattein. ada la skit2. pastu boring la. asyik menyanyi dan menari je. hehe.

MOHD NASER.com

My Name is Mar said...

Tengok ke Pyar Impossible tu??
BEST kan?
Huhuhu...

BTW, jemput join segmen Musicbrilliant.com