Wednesday, August 3, 2011

wanita disebalik pantulan cermin mata Apek (khairul Fahmi) ?

Assalamualaikum.......

P/s : baca lebih lanjut pengakuan seseorang di sini
P/s/s : nampaknya kisah khairul fahmi lebih hangat sekarang ni eh mengalahkan artis dah ha..
p/s/s/s : papepun, korang nilai la sendiri mana betol, mana salah ^_______^

12 pasang kasut tumit tinggi:

laskar pelangi said...

eiuwwww! tak habis habis lagi kan gosip pasal si apek nie...sadis jer bila fikir pasal bekas tunang dia

iPai said...

cik soly plak asik follow je .. heheh

sergeant keroro said...

tu mesti gambar wanita yang amik gambar dia, keh3

My Name is Mar said...

Hooo... Hangat nih....
BTW, Aku dah jumpa pengganti SS

Luqeem™ said...

hebat ar cik soli, kaji smpai ke pantulan cermin mata..amat teliti! XD

Zulqarnain Musa said...

byk beno dgr kisah dier..ckplah kter dgr dier penjaga gol malaysia yg terbaikkk

♥ cik kieranaa ♥ said...

alah..mybe peminat yg make gmbr..
sy folo gak citer KFCM neh.
pape pon.al d best lah 2 KFCM.

ILA HonEyBuNNy said...

okeh...

jap2 nak p baca..

mmg hot skrg kan..lam paper pun..ehheh

siti kektus said...

amboi ss, boleh kerja ngan melodi pasni. keh keh :p

Tentang Kita said...

popular lak budak nie ngan gosip gitu...

hira said...

hahaha. artis betullah dia ni~

cheqwa said...

hahaha..bukan ke bayang2 orang yang tangkap gambar dia..kekekeke