Thursday, September 29, 2011

Perginya syawal

Assalamualaikum..

Akhirnya kemeriahan rumah terbuka, berakhir semalam... Dengan permergian syawal yang penuh bermakna pada tahun ni, aku terus berharap semoga terus dipertemukan dengan syawal akan datang, InsyaAllah..

Perginya sudah tentu akan ada yang menggantikannya... Selamat datang "zulkaedah"... Sedikit info tentang bulan zulkaedah :


Zulkaedah (ﺫﻭ ﺍﻟﻘﻌﺪة)
Diambil daripada perkataan "qa'ada" bermaksud untuk duduk. Inilah bulan suci ketiga yang mengharamkan sebarang pertempuran. Kebanyakan orang juga mula menghentikan aktiviti perniagaan mereka untuk duduk dan bersedia untuk menunaikan Haji.

22 pasang kasut tumit tinggi:

Elih Japahar said...

Akhirnya...:) gambar siapa tu cik soly?..

muhamad hanif said...

byebye raya..


huhuhu

Munna said...

hbis dh raya....hopefully smpt beraya lg tahun dpn =)

Siti Hajar Masri said...

insyaAllah dik kita jumpa lagi syawal akan dtg..;p

zahidah seran said...

Semoga dipanjangkan umur untuk bulan-bulan mendatang :)

BERT said...

huhu sedeh.. selamat tinggal syawal.. tunggu ramadan akan datang tahun depan.. insyallah

::Miss Hearty:: said...

kiutnyaaa budak kecik atas tuh :)

cik najihah said...

cepatnye dah habes syawal

Anum said...

sekejap je masa berlalu kan

merahitujambu said...

syawal dh pon meningalkan kita..=/

Sunah Sakura said...

abah n ummi jiji pun gi haji hari ni...

cik tehaa said...

selamaaaat datang ZulKaedah! :D

maszull said...

salam soly...selamat menyambut bulan Zulkaedah yer...:)

0nenanina Vanilla said...

anak buah ke? comel.. moga bulan ni lebih diberkati..

JIJI YU said...

waaa dh nk raya aji

Miss Nadya said...

Nad nak says thanks kat ss.dan nad dah wat entry untuk ss..baca tau..

Bloglist Penghargaan Buat Anda ツ

Shawn Razaleigh said...

dah habis raya, no more duit raya.awrrr

abghani said...

syawl kau pergi jua..

yayath said...

salam Zulkaedah:)hehe

Saiazuan said...

hmm kiranya bln zulkaedah ni bulah persiapan untuk haji la :)

Ezad Skytech said...

raya da habis..hee..
selamat datang Zulkaedah..:D

P/S : gambar sape tu SS..?

[sutera kasih] said...

semoga bertemu kembali syawal :)