Thursday, September 29, 2011

Sepontan | Najwa Latiff

"
"Sependek-pendek si najwa latif , pendek lagi aku"

..... Sadis sungguh....

P/s : Budak ni memang comel sungguh..

29 pasang kasut tumit tinggi:

sherotpetot said...

comey pulak dah najwa ni. haritu tengok biasa2 jek

siti kektus said...

haha. ss ni buat gelak je tau.

ada ke buat statement macam tu. :D


eceh, dapat bergambar ngan najwalatif.

Ezad Skytech said...

hee..dapat bergambar dgn najwa latiff..weeewittt..:D

Nadzirah K. said...

cinta muka buku :)

EyqaLuvender said...

comel je najwa ni...
err,yg kt sblh najwa pon comel gak...hehe

ila said...

jmpe najwa dekat ner nie?

aimie amalina said...

wah2
bile begambo nih
comel jek due2! =]

cik najihah said...

waa jumpe kat ne ni

Syazwan Che Deraman said...

heheheh..
berapa tinggi dia?

H.J said...

tolong kirim salam..ehehe

Liya_Jang said...

wah2...aku suka najwa latif ni..lain kali jupe ye, sampaikan salam ar...
:)

aniki said...

kesian..huhu

[sutera kasih] said...

wahhhhh...jmpa retis hehe

emy|farid said...

kamu-kamu berdua sangat comel!

maszull said...

salam soly...cute nyer die...dua2 pun cute gak...:)

Terbang Bersamaku said...

wah..bestlah dpt jumpe artis..

~dua comel..(^__^)

ch!natsu said...

comel..!! huhu~

iMBobo said...

kat ukm ye?

JIJI YU said...

waaa retis dah engko sekang ni

EB said...

Aikss biar betul...
Tp untungla.....

Tentang Kita said...

Biar betul soly?

Munna said...

wahwahwah...
dah kawan ngan retis ke soly? hehehe

NasZ said...

ye la. comey sungguh. hehe.

MOHD NASER.com

abghani said...

dua dua comel..hehehehe

yayath said...

comelll:)

tinggi rupanya najwa latiff nih..hihi

mynameismy said...

kekeke ni lom lagi kalau My yg diri sebelah tu..

entah2 "pendek2 soly pendek lagi my"...-.-'

My Name is Mar said...

eh? mana jumpa minah ni?

Elih Japahar said...

I love najwa latif lol :P

Gadis Berkaca Mata said...

eyh2.. kat mane ni ss??
cumel sgt!!!! LIKE 1JUTA!