Friday, October 21, 2011

Besi keluli yang sebenar..

Assalamualaikum..

Ramai dah agaknye dah nonton filem besi yang gagah ni.. Aku belum lagi nyempat nak nonton....Ramai jugak bloggers yang dah review pasai filem ni....


Ada best ka? nanti la aku nengok sendiri dengan mata aku ni... Sodap ke tidak macam thriller yang aku nengok syok kemain ^______^.. Persepsi orang kekadang tak sama seperti mata sendiri yang melihat...betol tak?

P/s : Besi tu macam hensem kan...hahaha

18 pasang kasut tumit tinggi:

BERT said...

ha ader gak cadangan nak tengok minggu ni.. cam bess je ehhee

bobiedanbad said...

akak tak dapat nak tengok, kat cni tak ada cinema...hehehe dah tgk nanti review ye

siti kektus said...

tak tengok lagi pon ss. hari tu baru p tgok alhijab je. tu pon macam suam2 saja. ;)

siti kektus said...

tak tengok lagi pon ss. hari tu baru p tgok alhijab je. tu pon macam suam2 saja. ;)

emy|farid said...

huge ni mengingatkan kat kawan yg sangat minat kat c.huge. dia dah p tgk pon. best katanya

JIJI YU said...

cerita ni wa kasi 9/10

Aki said...

ho ho ho.. aki pun tak tengok lagi.. Jom?? Kak Soly blanje ea.. :-p.. Minggu depan cuti kan?? He he he..

Syuxer said...

syuk belum tengok lagi..mungkin besok kot mendownloadnya hehe..

aimie amalina said...

waaaaaaaaaaaaaa
x tgk lagi
huuhuhu
nk tgk gakkk!

NasZ said...

memang syok. best giler. rugi tak tengok.

Zul Fattah said...

tunggu copy dari kawan r dulu.. xleh tengok..

Azzah said...

besi tu memang ensem pun

zahidah seran said...

selamat menonton...=))

Elih Japahar said...

Rating 9/10 bagi sy...tak suka cerita permulaan yg selalu je charlies tu kalah...ending mmmg best :)

Tak rugi tengok...berbaloi...mesti tengok ni hehe

aMira~ said...

mia pon nak tgk jgk ni!taksabar.ramai cakap best! :)

ABU said...

aku tak tengok lagi dowh..

Ezad Skytech said...

hee...ramai kata best..tak tengok lagi ni..ni yang nak g tengok ni..hee~

syaz@rozelt said...

malam nie tgk..hihihi..