Sunday, October 16, 2011

Hobi saya stalking

Assalamualaikum..

(karangan UPSR kompem tak lepas)

Saya mempunyai hobi yang sangat menarik... Saya pasti semua orang akan pelik apabila mengetahui tentang hobi saya... Hobi saya adalah "stalking" ...

Dalam kamus, "stalking" bermaksud persalah... Tapi saya bukan seorang pesalah..... Saya hanya sekadar memerhati... Mungkin sifat ingin tahu saya terhadap sesuatu perkara adalah tinggi.... Mungkin..

Kelebihan stalking ialah dapat kita akan dapat mengetahui tentang banyak perkara yang berlaku di sekeliling kita dengan lebih mendalam dan berkesan... Ia sebagai satu cara untuk memenuhi masa lapang saya sahaja.


Kesimpulannya, hobi stalking ini mempunyai banyak kelebihan selain digemari oleh semua penduduk di Malaysia...

P/s : Tetiba hari terasa tersangat lah buhsan

24 pasang kasut tumit tinggi:

AcidFlynN Wraith said...

saya sedang stalking neh

Umi Anaan said...

i'm also a stalker...heheh...

chekgu kechik said...

datang nk stalking soly..

Salam Kenal..:)

rainyscream said...

hihihi. ramai org suka stalk orang yg dia suka/xsuka/ crush on..hihi. habis semua gambar dibelek2..kikiki. saya bukan stalker! ahaha

Hardy_Hunt2 said...

kaki sekodeng rupanya...eheh ;)

lawatan sambil sekodeng dari tekok beriuh jemput dtg sekodeng balik (^__^)

Nadzirah K. said...

memang tak lepas kalau ayat mcm ni..hehe

NasZ said...

memerhati tu tak salah. jangan merenung je. hehe.

MOHD NASER.com

Rosalia said...

sy pun ske jgk:D hahahah

Ezad Skytech said...

sy pun suka stalking juga SS..haha..so, hati2 la ye...haha~

Ayuni said...

cantiknye blog nie....

missina said...

sypun stalker jugk,,tambahn klu org tu kita admire,,suke2,,heee

Elih Japahar said...

Ops! ter'stalking' sini... :)

nini said...

erk...terasa den..;haha

Anif Abdullah| AA said...

sedang stalking anda.. takut ta?hehek

mizmarmalade said...

woot woot.. nk jadik stalker awk bley? ngeee! ^_*

oli-go said...

stalking stalking..

Cik Nisa said...

weee kite same . suke stalker2 nie . hehe .

hey stalker ;P

harrazdani said...

sy stalker soly..huhuhuhu...

bobiedanbad said...

hai saya datang tuk stalking hehe

JIJI YU said...

aku malu le nak stalking

saya cello191 said...

hah!!! stalker..^^

sue perbs.. said...

memg hari2 stalking.. terutama org yg kite minat.. hehe

[sutera kasih] said...

sy pun suka jgk stalking ni..pemalu kan haha

Lyana M said...

isi kurang.
huraian tak cukup panjang.
contoh bagus.
bahasa pun okay.

: saya bagi 20/40. okay dakk? :D