Friday, October 14, 2011

Lunch RM 2.70

Assalamualaikum..

Terkedek-kedek aku kepenatan berlalu dari libary (main port aku sekarang), perut merungut-rungut mintak diisi... Lalu aku ke cafe Kolej tercinta, Ungku Omar..... Lalu aku ambik nasi 2 senduk..... Lepas tu mikir lauk ape aku nak ambik...

Syarat pemilihan lauk aku, mesti ada ikan/ayam/sewaktu dengannya dan yang paling penting sayur.... Then, aku pun nampak la gulai udang... Lalu aku cedok, terus ke kaunter..

"bang, berapa ni"

"Rm2.70 dik"

Murah kemain....Alhamdulillah rezeki....

Selamat menjamu selera... Selamat menunaikan solat jumaat buat kaum adam... Jangan lupa doakan aku cepat temu jodoh ye...hahahaha...(mode :menggatal)

P/s : sapa bilang lelaki melayu tak hensem ..

25 pasang kasut tumit tinggi:

Kathy Tuah said...

wah, murahnya..

cik najihah said...

murah gilos..kat sini mahal!!

NasZ said...

murahnya. hehehe. saya doakan soly dapat jodoh yang baik. insya Allah.

MOHD NASER.com

mMoOnN aAlLeEaA said...

murahnya...kalau dekat opis yang lama seekor udang mau dichargenya 50 sen

emy|farid said...

amin3.... berkat hri jumaat ada rezeki jumpa jodoh.

emy|farid said...

murah tol, leh makan 2,3 kali. hehe

Syazwan Che Deraman said...

rm2.70 je?
murah dan lazat.

makan kenyang wey.

Nadzirah K. said...

memang murah :)

hajar said...

murah sgt. susah nk dpt makan murah cmni... Ya Allah.. temukanlah Soly dengan jodoh yg baik... AMIN..

aimie amalina said...

solychan!
miss u =]
heeeeeee
hayooo
lauk odang dgn 2.70 ye
heee
alhamdulillah =]

zahidah seran said...

murah..
dan sedap ye?

p/s:lelaki Melayu hensem ok...=D

baca dan senyum said...

hehe den kat metrik pun harga lebuh kurang macam tu juga. nasi rm1, sayur 50sen, ayam 1.50, udang 1.50. kalau amek nasi + udang harga lebih kurang jer. harga student lah katakan, as a conclusion i like tempat makan yg murah! jimat duit..hehe

kotak bulat said...

hehhehe.. kt tempat kb mhal gile!

Aki said...

p/s tu yang paling tak tahan tu.. Ha ha ha.. Aki dok kat Midvalley ni,makanan sume mahal2.. :-p.. hm,kak soly nak tengok buku katalog lelaki-lelaki idaman malaysia yang masih bujang milik AKi??? ha ha ha.. :-p

Freaky said...

murahnyaaa.. mesti SS ada goda abang casher tadi kan ? haha

abghani said...

yg ponting konyang

Bui Junaidi said...

mmg murah gilerrr..

JIJI YU said...

aku adak makan kat nilai itu hari..3 pinggan nasi 3 gelas air..5 hengget je

bobiedanbad said...

murahnya, lauk pun nampak menyelerakan.

harrazdani said...

adakah faktor lain mempengaruhi kemurahan tersebut..kekekek

NURUL AINI NORAZMAN said...

uh demm! murah,.
kebetulan aini makan udang jgak tdi,.4ekor sama dgn rm1.2

Eema Eshya said...

waaaaa murah nyerrrrr =)

Miss Nadya said...

sedapnya..murahnyer..lapo la pulak..:)

new entry :: Blog Pilihan Hari Ini ツ

[sutera kasih] said...

wahhh murahnya tu..lapar plak tiba2 hehe

nini said...

hamboi tak sabo nak kawen na...=p