Friday, October 14, 2011

Lunch RM 2.70

Assalamualaikum..

Terkedek-kedek aku kepenatan berlalu dari libary (main port aku sekarang), perut merungut-rungut mintak diisi... Lalu aku ke cafe Kolej tercinta, Ungku Omar..... Lalu aku ambik nasi 2 senduk..... Lepas tu mikir lauk ape aku nak ambik...

Syarat pemilihan lauk aku, mesti ada ikan/ayam/sewaktu dengannya dan yang paling penting sayur.... Then, aku pun nampak la gulai udang... Lalu aku cedok, terus ke kaunter..

"bang, berapa ni"

"Rm2.70 dik"

Murah kemain....Alhamdulillah rezeki....

Selamat menjamu selera... Selamat menunaikan solat jumaat buat kaum adam... Jangan lupa doakan aku cepat temu jodoh ye...hahahaha...(mode :menggatal)

P/s : sapa bilang lelaki melayu tak hensem ..

25 pasang kasut tumit tinggi:

kathy said...

wah, murahnya..

najihahfara said...

murah gilos..kat sini mahal!!

Nasz said...

murahnya. hehehe. saya doakan soly dapat jodoh yang baik. insya Allah.

MOHD NASER.com

monalea said...

murahnya...kalau dekat opis yang lama seekor udang mau dichargenya 50 sen

emy|farid said...

amin3.... berkat hri jumaat ada rezeki jumpa jodoh.

emy|farid said...

murah tol, leh makan 2,3 kali. hehe

Syazwan Che Deraman said...

rm2.70 je?
murah dan lazat.

makan kenyang wey.

Nadzirah Kamarazaman ( NK ) said...

memang murah :)

hajar said...

murah sgt. susah nk dpt makan murah cmni... Ya Allah.. temukanlah Soly dengan jodoh yg baik... AMIN..

aamalinaazman said...

solychan!
miss u =]
heeeeeee
hayooo
lauk odang dgn 2.70 ye
heee
alhamdulillah =]

zahidah seran said...

murah..
dan sedap ye?

p/s:lelaki Melayu hensem ok...=D

baca dan senyum said...

hehe den kat metrik pun harga lebuh kurang macam tu juga. nasi rm1, sayur 50sen, ayam 1.50, udang 1.50. kalau amek nasi + udang harga lebih kurang jer. harga student lah katakan, as a conclusion i like tempat makan yg murah! jimat duit..hehe

kotak bulat said...

hehhehe.. kt tempat kb mhal gile!

Aki said...

p/s tu yang paling tak tahan tu.. Ha ha ha.. Aki dok kat Midvalley ni,makanan sume mahal2.. :-p.. hm,kak soly nak tengok buku katalog lelaki-lelaki idaman malaysia yang masih bujang milik AKi??? ha ha ha.. :-p

Firdaus Life said...

murahnyaaa.. mesti SS ada goda abang casher tadi kan ? haha

abghani said...

yg ponting konyang

Unknown said...

mmg murah gilerrr..

Unknown said...

aku adak makan kat nilai itu hari..3 pinggan nasi 3 gelas air..5 hengget je

bobiedanbad said...

murahnya, lauk pun nampak menyelerakan.

harrazdani said...

adakah faktor lain mempengaruhi kemurahan tersebut..kekekek

Aini Azman said...

uh demm! murah,.
kebetulan aini makan udang jgak tdi,.4ekor sama dgn rm1.2

Emma said...

waaaaa murah nyerrrrr =)

MISS NADYA said...

sedapnya..murahnyer..lapo la pulak..:)

new entry :: Blog Pilihan Hari Ini ツ

[sutera kasih] said...

wahhh murahnya tu..lapar plak tiba2 hehe

nini said...

hamboi tak sabo nak kawen na...=p