Friday, October 7, 2011

Oh Doktor

Doktor Sakit Puan





Doktor KATAK


Meh dengar gaya pembacaan anak saudara aku "Ahmad Zharfan Areef" ditemani adikknya "Ahmad Zaeem Zhafran" menyampaikan cerita yang bertajuk doktor katak..

p/s : dolu2 kecik-kecik, cite-cite tinggi nak jadik doktor.... Tapi sekarang amik ekonomi....Aku jadik doktor ekonomi dah la.... ^____^

31 pasang kasut tumit tinggi:

Nadzirah K. said...

Jd doktor falsafah la..hehe..
pengajaran:jangan suka menipu orang..betul3 :)

Rosalia said...

hahha lawak :)

Mizz ErMa said...

doktor ekonomi pon okay~~ =D

Aki said...

hak hak hak.. kawan aki penah cakap waktu kecik2 dulu, nak jadi doktor pakar sakit puan.. skrg dah tahun terakhir kat russia untuk course tu.. ha ha ha..

bobiedanbad said...

so sweet

saya cello191 said...

dulu pon cita2 nk jd doktor..
sekarang dh xmo dh~~
^^

EyqaLuvender said...

tinggi cita2 adik...
cume niat tu mcm ta kna cket...hehe
suh die tukar jd doktor saket tuan la...

Wyna Nubies said...

As Salam,

ala..internet slow..xdpt nk tgk video tu ;(
btw,kartun tu lawak la ^_^

JIJI YU said...

hamboi..kemain..

kotak bulat said...

Msa kecik2 mmg cite2 doktor, kalau tak doktor, nak jd peguam..hehhe

zahidah seran said...

doktor ekonomi okla tu merawat ekonomi Malaysia..=)

aimie amalina said...

hehehe
baru balik jmp doc tadi
heeeeee



p/s: insyaAllah...hehe..bole syg..nnti emel nama, alamat, tarikh lahir kat sini eh:

aimieamalina@gmail.com

laskar pelangi said...

dear..jadi doktor ekonomi pun bagus gak:) heee..

jelesnya ngan dia dah nak abis..good luck dear for final year:)))

ILA HonEyBuNNy said...

ngeh3....nakai ye dik...

nak ajdi doktot sakit puan lak tu..ehhehe

Syazwan Che Deraman said...

jadi la doktor ekonomi.
hehehe

NasZ said...

doktor sakit puan? wah..tinggi betul2 cita2nya. hehe.

MOHD NASER.com

iMBobo said...

mmg best jd dok sakit puan hehe

Azzah said...

bila dah besar nanti,dia tukar la niat dia tu..:)

Elih Japahar said...

Kalau lah dulu sy terfikir doktor sakit puan bo jumpa ramai awek...sy pun nak jadi jg bhahahaha :D lawak ee

cik tehaa said...

teha rasa suma org kecik2 dulu bercita2 nak jadi doktor. sama la macam teha pun :P

Yatie Awang said...

tak kisahlah doktor apa, janji doktor hehehhe

cik najihah said...

dulu2 fara suke lah nak jadi doktor...skang x da..
dokter makann je huhu

Ezad Skytech said...

hee..sy pon dulu ada jugak cita2 nak jadi doktor..tapi terpaksa lupakan...sebab rasanya tak sesuai kot..haha~

Cik Jannah said...

doktot. nasib tak minat. hehe

Freaky said...

x nak jadi doktor. nak jadi engineer :P

Syuxer said...

dulu cita-cita saya pun nak jadi doktor pahtu bertukar kepada ahli arkeologi pahtu cam tak jadi2 pula hahaha..impian memang indah,kalau malas tunaikan memang akan tak jadi2 la punya heheh

sue perbs.. said...

sy tk suke jadi doktor sbb tkut tngk org kenA bedah

maszull said...

salam soly....alhamdullilah doktor ekonomi yer janji ada doktor boleh la tu...:)

siti kektus said...

haha. amboi, kemain nak di kelilingi pompuan saja. :p

[sutera kasih] said...

alululu..comelnya diorg tu nk jd doktor :)

nk jd dktr sakit puan yerr dek hehe

Ini Kisah Tia said...

hahaa . niat memang tersasar tu ..