Monday, November 14, 2011

Artis Malaysia makin scary

Assalamualaikum..

Aku tak tahu tetiba kenapa tergerak aku nak menaip entri ni.... entri hasil daripada idea sepontan sebenarnya.... Bila aku nengok cerita-cerita daripada belog-belog hiburan yang ade.... Gambar-gambar depa ni, wow !! sangat havoc uollss....... sangat scary.......Penampilan mereka bukan lagi dikatakan seksi...tapi seksa mata yang menengok ni ha..... itulah SCARY

Ade yang bergambar berbikini, berpeluk cium tanpa segan silu, ade pulak duk tayang body , pakaian takyah nak cakap seksa yang amat.... Aku pulak segan ha menengok..... Mana depa punya "malu" tu ha?.. Betol lah cakap wardina, artis malaysia ni memang takdak sorang pun boleh buat idol .... (tak payah lah nak ber"idol" sangat)

Jadik bukan dah tahap sexi, bukan tahap seksa dah...Geli pun ade.... *sigh... Nak tayang gambar depa kat sini, terasa mencemarkan pulak belog aku ni... (propa sungguh)...

p/s : mak aku suka bebenor nengok solehah kat tv alhijrah tu...sebab nak nengok irma hasmie... suke bebnor ha mak aku nengok die bertudung...

32 pasang kasut tumit tinggi:

Miz Novexx said...

betul tu, sangat scary sebab cara berpakaian mereka macam nak pegi sambut halloween :D

mMoOnN aAlLeEaA said...

keseronokkan adalah segalanya bg mrk

YNA said...

irma sgt manis bila bertudung. alhamdulillah :)

Syuxer said...

tak artis kalau tak berseksi2 hehe..dah lumrah kehidupan artis..mana dorang reti nak jaga penampilan tutup aurat huhu..yang dah insaf tuh, alhamdulillah..bahkan mereka lebih cantik dari tika dorang berpakaian tak tutup aurat

cik najihah said...

tau x pe..rase bukan dok kat mesia da

bobiedanbad said...

akak pun suka irma hasmi

^^eKaTiKaH^^ said...

biasalah artis sekarang....dah lain bebenau.. --'

merahitujambu said...

COMELKAN BILA DIA BERTUDUNG..AYU JEEE

Yatie Awang said...

itulah artis, buat sesuatu, minta maaf, lepas tu buat lagi minta maaf lagi...selagi tak ada keinsafan macam tu lah

aimie amalina said...

makin lame makin scary kan
heeeee
x mo tgk deme dah
wuwuwuw


solyyyy!
welcome back
someiiii nye belogggg dieeee =]

Benrauf said...

itulah realitinya. perangai artis tu hanya bayangan dan paparan kepada budaya dan cara hidup sebenar masyarakat kita yang kononnya konservatif dan beragama ini.

ILA HonEyBuNNy said...

artis skrg semakin seksis....

seksa cek tgk mereka...ngeh3..

y solehah sejook mata memandang...;-)

shiema sufian said...

bila lama tak singgah, belog dah bertukar wajah :)

NasZ said...

artis malaysia skrg ni sgt tiru cara pakaian barat tu. fesyen katakan. speechless.

Aisyah Aina said...

tu la..apa perasaan dorang ni pakai macam tu..tak malu ke..hhmmmm

faridah nazurah said...

haha mcm dah tak cukup duit nak beli baju yang sopan.

ABU said...

baru la amarika hahahaha
nak popular la katakan..

Azzah said...

diaorang bangga pakai macam tu gamaknya..

Kalamhati said...

dunia akhir zaman kan?huhu ramai dh hilang rasa malu

keri ikhwan said...

Lebih Barat dari org Barat... mereka hilang identiti

sue perbs.. said...

betul memg scary.. seksa mata menengok nya.. btw, suke irma hasmie skrg... manis brtudung

Cik Tie@Akak said...

dah x ingat dosa pahala dah...:(

Dunia Realiti a.k.a Elih said...

Selamat dtg ke dunia realiti..mmg mcm tu lah artis skrg hoho..

Wardina lagi seksi dulu time dia seorang modeling..huhu

Aki said...

best ape tengok seksi2.. Ha ha ha.. takdelah,diorang bajet populariti je tu lebih.. pas dah popular nanti,baru insaf.. so,orang pun akan mencontohi mereka.. ye dak?? ho ho ho.. Kak Soly,mana lekor waaa... :-p

Kathy Tuah said...

malu dah xde dalam diri kut..tu yang jadi macam tu..

mizzkechique said...

xhowt la kalau xdedah sana sini.. haishhhh

mumui said...

ikut tren orang putih...

JIJI YU said...

erm..mmg makin takut le aku tgk dunia sekarang

Bui Junaidi said...

kita doakan semoga dia org terbuka hati utk berubah satu masa nnt..

Ezad Skytech said...

da makin parah da dunia artis ni..yang pakai baju macam tak cukup kain pun ada...huuuh ~

anismelon said...

jadi kan mak kite sendiri idol sudah..tak pandai berfesyen pon sekurang kurang nye tutp aurat and mak kite..huuuu..

mudah mudahan cepat insaf..

CTK said...

bila baru jadi artis..yg tutup pon nk terbukak sume da..hohoho..