Tuesday, November 15, 2011

Quote selasa :)

Assalamualaikum...

Selamat pagi...(dah nak masuk tengahari) ......

Before you speak, THINK about how your words might affect someone else.



P/s : Orang kate bila nak bertutur fikir lah guna akal Allah bagi dalam kepala kita ni... Bukan cakap sebarangan pakai kepala lutut.. ^^

21 pasang kasut tumit tinggi:

Anum said...

betul2
sebelum berkata-kata kena berfikir sejenak
:)

Munnafendy said...

aouuccchhh!! terasa haha

Aki said...

bila becakap pakai lutut,tu yang tak pasal2 lutut bederai kena hentak ngan orang.. betoi tak akak Soly.. ho ho ho..

p/s - takde kopok ea.. takpe2.. minggu depan di melawat Teganu kot.. :-p.. Outstation.. ho ho ho..

Bui Junaidi said...

fikir dulu sebelum berkata..tp agak susah nk buat sebenarnya sebab manusia mudah lupa..huhu

JIJI YU said...

yg ni aku dah amal

Eera Shera said...

setuju bebeno..cakap biar bertapis..nanti ade yang sentap ;)

anismelon said...

betul betul..bukan main cakap je..telajak kate buruk padahnye..

EYFAalias said...

alamak terasa sikit. ehehehe. kite suka ckp xpk org.

shaFazie said...

btol2..

soly nk rambutan tak?mai2 dtg umah ;D

diana said...

baiklah...:)
heeee...

abghani said...

can eat anything but speak thing b4 u word speak

Syuxer said...

ada satu bangsa yang bercakap ikut suka hati dia..iaitu bangsa indonesia..dorang gila bagai kena rasuk gi wat rusuhan potpetpotpet dalam wall fb fanpage bola sepak..malam ni akan ada lagi dorang menyalak2 tak henti2 heheh

orang yang bercakap camtuh, memang sekejap je kena pulau takpun kena pukul kalau cari pasal dengan orang yang kepala angin

Daddylicious said...

kata org terlajak perahu ok lagi....

budak penjara said...

betul tu..sebelom cakap pk leklok..

bab kata kawan2 aku.. think cook-cook.. fikir masak-masak..haha

ir yien 9897 said...

biar pecah di perut, jgn pecah di mulut

eyryn said...

memang betul tue..
bukan ckp ikut sedap mulut je :) hehe..
bhaye mcm tue !

tieykah said...

silap cakap buruk padahnya

kerana mulut badan binasa

:D

Abg Stalker said...

kalau ajak awk kwin pun slh jgk kn? :/ ok..zip.maaf..

saya cello191 said...

tu r ada pepatah cakap...
"kerana mulut,badan binasa"

cakap kena tapis2..^^

aimie amalina said...

saaangat la sokong!
bercakap dgn akal =]

CTK said...

terlajak kata, xley nk undo daaa