Thursday, December 22, 2011

Wang kertas baru 2012

Assalamulaikum...


Menarik kan??


P/s : tak sabar nak pegang wang kertas baru ^^

22 pasang kasut tumit tinggi:

saya cello191 said...

siap ada bunga raflesia tu~~

Ezad Skytech said...

dengarnya bulan Julai 2012 baru keluar wang kertas baru ni..hee~

Anum said...

cantiknya

Miss Nadya said...

cantik duot tu kan??

backlink dari nad..:)

http://miss-nadya.blogspot.com/2011/12/duit-kertas-dan-syiling-malaysia-2012.html

Bui Junaidi said...

ohsem..nnt nak kuar belanja mesti sayang..hehe

aimie amalina said...

hehehee
sabaaq na..julai depan taw :)




p.s: soliii! soriii, mas ebesday soli kite kat kg, insyaAllah, nnti smp la apa yg kite janji tu kat kg ye..kiki :p

ir yien 9897 said...

cantik nyer.....
sayang lak nak guna nnti..hahaha

Anak Wak Mail said...

macam duit mainan je..haha

Abg Stalker said...

antara wang kertas dgn awk,awk lg menarik. ;) hahahah.cm duit mainan je skli tgk.haihh..

Nadzirah K. said...

memang cantik,suke yang rm20 tu :)

Ahmad Syuxer said...

sangat warna warni hehe..sayang pula nak guna ia kalau dapat duit2 neh terutanya yang rm20 tuh..rare tuh

eVa said...

teringin nak pegang duit kertas warna oren tu.. comel giler kaler die.. nanti kalau dpt tak nak pakai hahaha.. nak simpan.. suka kaler tu.. hehe

Miss Nadya said...

nad suka jugak..:)

NasZ said...

mmg cantik dan ceria je duit kertas baru ni. hehehe.

budak penjara said...

x sabar konon..hehe bagi aku..duit ape2 pon sama je..nilai tu yg penting..hehe

diana said...

akak suka yang kaler hijau tu..:)

Munnafendy said...

penyu terbang~~~

semutsengal said...

lepas ni bayar keropok singgit dengan duit 20rm lah kan.

iMBobo said...

yg lain tak minat, nak yg kale purple tu je boleh?hehe

sue perbs.. said...

wah ada duit rm20.. menarik nih

^^eKaTiKaH^^ said...

wah, classic gitu..hehe..tak sabar nak gune duit-duit tu :D

shaFazie said...

kite nk duit RM 20 kuning2 gitu:D